Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

VIII C 45/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Rejonowy w Wieluniu z 2015-11-24

Tytuł:
Sąd Rejonowy w Wieluniu z 2015-11-24
Data orzeczenia:
24 listopada 2015
Data publikacji:
19 kwietnia 2016
Data uprawomocnienia:
29 stycznia 2016
Sygnatura:
VIII C 45/15
Sąd:
Sąd Rejonowy w Wieluniu
Wydział:
VIII Zamiejscowy Wydział Cywilny z siedzibą w Pajęcznie
Przewodniczący:
Beata Witkowska
Protokolant:
sekretarka Anna Włodarczyk
Hasła tematyczne:
Telekomunikacyjne Prawo
Podstawa prawna:
art. 97 kc
Teza:
Zlecenie aktywacji usługi pracownikowi autoryzowanego punktu obsługi jako osobie czynnej w lokalu przedsiębiorstwa, przy domniemaniu jego uprawnień do odbioru oświadczeń od konsumenta, powoduje, że brak aktywacji tej usługi obciąża tego przedsiębiorcę.
Istotność:
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Mariusz Mordalski
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Rejonowy w Wieluni
Osoba, która wytworzyła informację:  Beata Witkowska
Data wytworzenia informacji: